Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Δυο λογάκια, για τυχόν περαστκούς

...Γενικά, έχω χάσει πάσα ιδέα για την γενική πληροφόρηση που έχουμε, από παντού.
Πολύ συχνά νιώθω, πως με ταίζουν κουτόχορτο, κι επειδή δεν είμαι "λαίμαργη", (μπορώ και νηστικιά), είπα να φρενάρω την ενημέρωσή μου, τα "κρατήματά" μου, εφόσον δεν διαθέτω και χρόνο για να τα επαληθεύω, εφόσον είναι και δημόσια και μπερδεύω κι εσάς!


Έφυγε, δεν Έφυγε μια νέα αγαπημένη ηθοποιός;
Αίσχος!
Κανείς μας δεν Φεύγει! Αθάνατοι είμαστε όλοι μας!
Διαστάσεις αλλάζουμε ή μάς αλλάζουν...

"Παίζουν" με τον θάνατο, επειδή δείχνουμε ότι τον φοβόμαστε.
Εγώ, προσωπικά, δεν τον φοβάμαι και φαντάζομαι πως είναι, παραπλήσιος με τα όνειρά μας.
Θέμα συνείδησης.
Έκανες Καλό; Καλά θα δεις. Παράδεισος.
Έκανες κακό; κακά θα δεις. Τύψεις και κόλαση.
Σε τρομάξανε; Φοβήθηκες; Λύγισες; Έπαψες να Πιστεύεις; Έχασες τα λογικά σου; Τρόμος κι εκεί.

Χαίρομαι απλό κοσμάκι. Αθώος, χωρίς γνώσεις παραπάνω, χαμογελάνε, κάνουν το ΚΑΛΟ, ζούνε, ακούνε τα πουλάκια, πάνε βόλτες, τί όμορφα!
Δε στοιχίζει τίποτα, μπορούμε κι εμείς να ομορφύνουμε την ζωή μας, έτσι, απλά!
Ζηλεύεις "κάτι" στην ζωή του άλλου, δεν τον "κλέβεις", κλέβεις τον τρόπο που ζει!
Κι είναι τόσο εύκολο, τελικά!

Κι έλεγα εδώ και καιρό, όταν κάνω το 2, να φέρνω μόνο τα δικά μου, για να βρίσκω άκρη και να βοηθιούνται και οι άλλοι από παθήματά μου και εμπειρίες μου.

Πάλι την πάτησα, έφερνα και ειδήσεις γενικές, δεν είναι εδώ η θέση τους, διέγραψα πολλές αναρτήσεις, ακόμα και πρόχειρες προσωπικές.

Θα βρω μια άλλη γωνιά, κάποια άλλη στιγμή.

Τις ειδήσεις, έτσι κι αλλιώς τις μαθαίνετε, δεν είμαι ο καταλληλότερος άνθρωπος και οι πηγές, δεν είναι πάντα σωστές πηγές ή μπορεί να είναι κι αυτές καθυστερημένες.

Εδώ και καιρό, δεν έχω εμπιστοσύνη πια, ούτε τις σελίδες μου!

Έχω καταλάβει προ πολλού, πως όλα ελέγχονται, εκτός απ' το νου μας, ακόμα.

Δε θα ενδώσω, δε θα πάρω, άλλο.

Προσεύχομαι μόνο, για το ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

Ως εκεί, φτάνω.

Κι αν "πολεμάω" με "κάτι", είναι με το κακό που μπαίνει μέσα στους ανθρώπους, άθελά τους, κι όχι με τους ίδιους τους ανθρώπους.

Τα "παράξενα" που συμβαίνουν και στη ζωή μου, (και όλων μας), αλλά και στο ίντερνετ, τα λέω "στημένα" απ' το κακό και δε θα τους δώσω την ευκαιρία να τρέφονται.

Αυτά και στοπ, επειδή είμαι από χωριό κι αγράμματη, γι' αυτό και τα "φρένα" μου, ακόμα, αντέχουν!

Το Άγιο Πνεύμα, όντως, να μάς Φωτήσει, το χρειαζόμαστε!

Ας αρχίσουμε να μιλάμε για το ΚΑΛΟ, λίγο περισσότερο!

...Κι αν όντως... "ξυπνάμε" λίγο καθυστερημένα... δεν τρομάζουμε, δε φοβόμαστε, ψυχραιμία, Σταυρό και Προσευχή, τα ΝΙΚΑΕΙ ΟΛΑ, κυρίως τον φόβο, γιατί από κει θρέφεται το κακό και τα παράγωγά του...

Υγ. Για να μην τρελαθούν απότομα, φίλοι περαστικοί, που ώς εκεί, αντέχουν!
Όλοι μας άλλωστε, έχουμε όρια, κι επειδή αυτή η σελίδα είναι για ΑΝΩΤΕΡΑ ΘΕΙΚΑ ΟΡΙΑ, κι όχι ανθρώπινα τεχνητά που έχουν ημερομηνία λήξεως.

Ήθελα να φέρω δικό μου "υλικό" και "εξαφανίζονταν", λέμε, με χίλια εμπόδια!

Έφταιγαν και τα θέματα, γι' αυτό και τα διέγραψα.

Άλλο να σας πω τι μου συνέβει με φώτο και ώρα συμβάντος, κι άλλο με απόδειξη από Χονολουλού και μια άλλη πηγή.

Τώρα... η ώρα... παίζεται.... όσο και οι ημερομηνίες και μαλώνω τον εαυτό μου που σήμερα δεν έτρεξε να φωτογραφήσει κάτι!

Δεν πειράζει, έχουν ισχύ, ακόμα τα λόγια μου, το ξέρω! (Αν θελήσει, ΟΤΑΝ, θα σας τα πω.)

Καληνύχτα μας!
και Καλημέρα μας, συγχρόνως, γιατί το ΆΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ κυκλοφορεί ΕΛΕΥΘΕΡΟ και μας ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ!

Υγ. Αυτό το έγραψα ξημερώματα, χθες, και τ' άφησα στο Πρόχειρο.
Λέω να μην το σβήσω, γιατί είχα ένα "Όνειρο" - Φράση που με προβλημάτισε πολύ, εκτός των άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου