Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Πρώτη ανάρτηση

... Θ' αφήσω τον Πρόλογο και τα λοιπά μου, αυτή η ανάρτηση με "έσπρωξε" να γίνει Δημόσια, ίσως γι' αυτό και να μού "συνέβει", γι' αυτό (ήδη άργησα), δεν το καθυστερώ άλλο.

Ήταν Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2016, απόγευμα και τότε ο "δρόμος" μου με έβγαλε στην Ανάληψη Βόλου.

Ποτέ δεν είναι αργά, για κανέναν πιστό, έστω και κατόπιν Εορτής!

***

Το πρωί της Παρασκευής, ξύπνησα με μια εικόνα ονείρου:
Τρία κουτιά με φυτιλάκια, το ένα πάνω στο άλλο.
Τίποτα παραπάνω.
Είπα στον εαυτό μου: "Θα πάρω!" (Όπως και πήρα το βράδυ, μαζί με τα άλλα ψώνια μου.)
Απλά πράγματα.

Αφού ήμουνα εκεί κοντά, δεν θα πήγαινα στην Ανάληψη που γιόρταζε κιόλας, την προηγούμενη μέρα;
Αν ήταν δυνατόν!

Πέρασα απ' το έξω προσκυνητάρι, σκοτάδια μαύρα. Κανένα κεράκι, ούτε αναμμένο, ούτε στα σβηστά, (άδειες και οι θήκες), ούτε καντηλάκι!

"Σ' χώρα με, Παναγιά μου, πάω να Χαιρετήσω και μετά", της είπα από μέσα μου.

Εκείνη, (ΟΛΟΙ δηλαδή), ακούει. (ακούνε).

Πήγα, χαιρέτησα, μού φάνηκε αλλιώς η Εκκλησία με τις εικόνες τις μεγάλες στο κέντρο, το κενό απ' την εικόνα της Αναλήψεως (δεξιά) ήταν μπλε και άδειο, κι αριστερά ήταν και η Ιερή Εικόνα της Παναγίας Ξενιάς.
"Έλαμπε" η Εκκλησία, την "χάρηκα"!
Μ' αρέσει να "γιορτάζουν" οι Εκκλησιές, ν' ακούγονται ψαλμωδίες, να προσεύχεται κόσμος, να "λάμπουν", γενικώς!

***



Η Ιερά Εικόνα της Παναγίας Ξενιάς στην Ανάληψη

Παρασκευή, 3 Ιουνίου, 2016 (πηγή Ιερά Μητρόπολις Δημητριάδος)

Την Ιερά και θαυματουργή Εικόνα της Παναγίας Ξενιάς,Εφόρου και Προστάτιδος της Τοπικής μας Εκκλησίας, που φυλάσσεται στην ομώνυμη Γυναικεία Ιερά Μονή του Αλμυρού, θα υποδεχθεί η ενορία της Αναλήψεως του Χριστού Βόλου την Κυριακή 5/6, στις 6.30 μ.μ. στα προπύλαια του Ναού.
Μετά την υποδοχή, θα τελεστεί Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, μετά Θείου Κηρύγματος και η Ιερά Παράκληση της Παναγίας Γοργοϋπηκόου. Η Ιερά Εικόνα θα παραμείνει στο Ναό έως το Σάββατο 11/6 και καθημερινά θα τελούνται ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία, στο πλαίσιο του Ιερού, Αναστάσιμου Σαρανταλείτουργου και το απόγευμα ο Εσπερινός και η Ιερά Παράκληση.
Κατά τη διάρκεια του προσκυνήματος, ο Ναός θα παραμένει ανοικτός από τις 7.00 π.μ. έως τη 1.00 μ.μ. και από τις 5.00 μ.μ. έως τις 10.00 μ.μ.
***

Η εικόνα της Αναλήψεως (πηγή Ιερά Μητρόπολις Βόλου)
***

Τώρα μπορώ να συνεχίσω.
Δεν έμεινα πολύ, είχα δρόμο, είχα το πρόγραμμά μου.
Θα ήθελα πολύ να φωτογράφιζα, αλλά ούτε που το τόλμησα, όχι ότι δεν το σκέφτηκα!
Πάντα μ' αρέσει να "παίρνω" μαζί μου, "άρωμα" Εκκλησιάς που δεν χόρτασα στον χρόνο που διέθετα.
Αν μ' αφήσεις εμένα σε Εκκλησία, να δω μία - μία εικόνα ή Αγιογραφία, θα μείνω κάτι μήνες, όχι ώρες!
Όταν απομακρύνθηκα αρκετά, είπα στον εαυτό μου: 
"Άντε, πάρε τα ενθύμιά σου, γιατί μετά θα μού γκρινιάζεις που θα έχεις κενό!"
Σήκωσα χέρι, "κλικ".
Μέχρι να χαιρετήσω, είχαν πάρει ήδη την λευκή εξέδρα, δεν την πρόλαβα, δεν πειράζει!
Μια, δυο, "έλα κι από δω!"



Τρεις φωτογραφίες.
Ο ήλιος τύφλωνε.
"Κάτι γυαλίζει..."!
Βλέπω καλά;
Χρυσά βλέπουν τα μάτια μου;
Δεν πάω καλά! Άλλη μία!




"Έβλεπα" ΑΛΛΑ!
Εστιάστηκα στο μικρό δεντράκι!


"Πού πας Παναγιά μου; Πώς βγήκες έξω; Γιατί;" είπα από μέσα μου.
...Με γέλαγαν τα μάτια μου...
Για μια στιγμή νόμισα, πως την "έκλεψα"!!!
Ένιωσα "ευθύνες"!
"Δεν πάω καλά", μού είπα, έκανα τον Σταυρό μου και προχώρησα για το Προσκυνητάρι της Μαυρισμένης Παναγιάς και την συνέχεια του δρόμου μου.
***

Η Χρυσή Ιερή Εικόνα της Παναγιάς της Ανάληψης, Βόλου, από παλιότερο προσκύνημά μου.
(επεξεργασμένη)




και το δεντράκι σε μεγέθυνση.

Υγ. Δεν θέλω να τα "συρρικνώσω", Αν θέλει, άλλη στιγμή, θα γράψω και την συνέχεια.
Βλέποντας τις φωτογραφίες και κάνοντας ζουμ στο 100%, "είδα" ότι "είδε" ΚΑΤΙ και η μηχανή μου κι αυτό με συγκλόνισε!
Εκεί, είχα την αίσθηση ότι ΄"έβλεπα" μόνο, την χρυσή εικόνα της Παναγίας, της Ανάληψης που κι αυτή, κι αν είναι Ιερή!
(Όλες οι εικόνες μας γίνονται Ιερές, όταν Πιστεύεις Αληθινά στο πρόσωπο που απεικονίζουν, δεν το συζητάμε!
Μού' χει τύχει να δω θαύμα (πολλά θαύματα - γενικά), σε εικονίτσα χάρτινη, μηδαμινής αξίας! Δεν το συζητάω, άποψή μου!)
Στην επεξεργασία όμως, στην δεύτερη "είδα" και την άλλη, της Παναγίας Ξενιάς, για την τρίτη φωτογραφία, δεν ξέρω, δεν είμαι σίγουρη, δε λέω.
Μού συνέβει, απόψε μ' "έσπρωξε" να το γράψω, το έκανα.
ΥΓ. 2. Αυτή την ανάρτηση την θέλω κλειστή, λόγω της Ιερότητάς της, για μένα.
Ένιωσα πως δεν "χωρούσε" στο άλλο μπλογκ, (βιαστικά) άνοιξα καινούργιο και είναι η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!
Οι ετικέτες ξέρουν καλύτερα και κρίμα που δεν "χωράνε" και άλλες, όπως:
Παναγία Γοργοϋπηκόου
Παναγία Ξενιά
Θαύμα- Περιφερειακός
και άλλες πολλές!
Μία είναι η Παναγιά μας, Ένας ο Χριστός μας!
Να έχουμε την βοήθειά τους, γιατί δεν ξέρω πια, αν την αξίζουμε...
...Προβληματισμένη είμαι, αφάνταστα!
ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΣ, ότι "είδα" ή νομίζω πως είδα...
Δε νομίζω όμως πως θα "περάσει" ανώδυνα το "Ό,τι", "βλέπω", ακόμα κι αν εγώ, πάρω ψυχοφάρμακα!... 
Εκείνο που μ' ενδιαφέρει προσωπικά είναι το ΚΑΛΟ ΟΛΗΣ της ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ και εννοείται, της ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ!
ΕΙΘΕ!

2 σχόλια:

  1. Δε νομίζω όμως πως θα "περάσει" ανώδυνα το "Ό,τι", "βλέπω", ακόμα κι αν εγώ, πάρω ψυχοφάρμακα!...

    Το έγραψα τότε!

    ΚΑΙ ναι, προλάβανε και μού τα δώσανε...
    Δεν πειράζει. Μία ακόμα ψυχασθενής, δεν άλλαξε και τίποτα στην γη!
    Παναγίτσα, ξέρει, αν ισχύουν και γιατί τα επιτρέπει...
    Στις μέρες μας, όσοι την πιστεύουν, είναι προβληματικοί. ΔΕν γινόταν να μ' αφήσουν στην απέξω.
    Αυτά και ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 25/12/2018 ή καλύτερα: Χριστούγεννα 2018
    Έτυχε να δω σήμερα αυτή την ανάρτηση...

    "Χμ..." θα πω.
    Κούνια που τους κούναγε... όσους "δουλέψαν" για το κακό τους "σχέδιο" που Χάρη σ'Εκείνη και στον Άγιο Νεκτάριο, απέτυχε!
    Να τους πω, ΜΟΝΟ, πως σε επόμενη "προσπάθεια", αν Χριστός το επιτρέψει και "πετύχει", θα με έχετε κάνει πρόσφατη Αγία, που ντιπ, δεν σας συμφέρει!
    Χαιρετίσματα...
    Έτοιμη για ΟΛΑ!
    Εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή