Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Άγιος Νεκτάριος Βόλου 2

Άγιος Νεκτάριος Βόλου (Δευτέρα 13 Ιούνη 2016)

...Λογικά, με περίμενε...
...Λογικά, το Ήθελε και το Χάρηκε... φαντάζομαι!

...Εγώ; Τί να πω, εγώ;
"Τον Ευχαριστώ που με Αξίωσε!"

Είμαι βεβαία πως το πρόβλημα του σταθερού Ιερέα, θα "λυθεί", πολύ γρήγορα!

Περνούσαν πιστοί, άναβαν κεράκι και παραπονιόταν για τα απογεύματα και τον Εσπερινό.

"Είδα" τον Χριστό που τους "άκουγε", είμαι πολύ αισιόδοξη σ' αυτό!

Ναι, Άγιε Νεκτάριε, Ναί!
ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ!


Θολές οι φωτογραφίες μου;

Μα... "φωτογραφίζονται" Αυτές οι στιγμές;

...Στάθηκα Εκεί, απ' το ξεκλείδωμα, έως το κλείδωμα!
Τί άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή μου;











































Ένα περιστέρι στον Σταυρό, σταθερότατο...!

***
ΥΓ. Φέρνω το βιντεάκι με την ελπίδα πως κάποτε θα μάθω πως σωπάζουν τον πραγματικό ήχο, γιατί αυτό είναι η αιτία που έχω κλειστά πολλά βιντεάκια.


4 σχόλια:

  1. Είπα κι εγώ! Ανέβηκε το βιντεάκι από δω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "πως σωπάζουν τον πραγματικό ήχο,"
    το κοιταξα λίγο... δεν βρήκα το ΠΩΣ!! ΚΡίμα...

    Υ.Γ. Βοηθειά σου...(για την ανάρτηση...)

    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πειράζει, Λαμπρινή, ας είναι κι έτσι! Δεν έλεγε τα μυστικά του κράτους, ο κόσμος! Σ' ευχαριστώ που το κοίταξες κι εσύ! Δεν έχει τέτοια εντολή, απ' ότι φαίνεται.
    Και Βοήθειά σου, εκείνη η μέρα, γιατί γιόρταζες και σε σκεφτόμουνα συνέχεια!
    Τα καλύτερα σού εύχομαι και το ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ξέρω και σ' αγαπώ... "γιατί είσαι ωραία... γιατί είσαι... εσύ... "

    ΑπάντησηΔιαγραφή