Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

24 ήταν, Παρασκευή, Γενέσιον Ιωάννη του Προδρόμου

Δεν έχω φωτογραφίες.

Ανεμοστρόβιλος στην γειτονιά μας κι εγώ, έφευγα, έτρεχα, σιγανά!

Τον είδαν οι γείτονες, εγώ κράταγα τις ανοιχτές πόρτες και τα παράθυρα.
Μετά, τ' αποφάσισα.
Θα κατέβαινα, κι ότι προλάβαινα.

Δε ξέρω τι πρόκανα...

Ο αέρας, αλλού θέριευε, κι αλλού ημέρευε.
Γέμιζαν σκουπίδια τα μάτια, οι δρόμοι, έπεφταν σταντ από μαγαζιά, ακούγονταν σειρήνες, κι όλα αυτά, από έναν "αέρα".

Γιόρταζε ο Άι- Γιάννης, σήμερα.
Ξέρω απ' τις γιορτές ΤΟΥ.
Τον ΕΧΩ δει θυμωμένο στο Χορευτό και μετά... βγήκε ουράνιο τόξο!

Επί της ουσίας, περπάτημα έκανα, είχαν κλείσει και οι Εκκλησιές και τα μαγαζιά και γύρισα, με την αραιά, πια, καλοκαιρινή αστική.

Κι έφτασα.
Σκοτάδια, κι ένα αυτοκίνητο περίεργο, έφευγε σαν κλέφτης.
Φοβήθηκα ότι ήταν ασθενοφόρο...
Δεν ήταν.

Κι ύστερα, ένα δέντρο, κείτεται στον πεζόδρομο.

"Τί συμβαίνει, εδώ;"

Καπνός οδηγός και τ' αυτοκίνητο.

Ερώτηση κοινού, πήρα απάντηση.

"Ήρθε ένας μ' ένα αλυσοπρίονο και το 'κοψε, κι έφυγε"

Φωτογράφησα...
και;

Αυτό θα είναι απόδειξη;

Η απόδειξη θα είναι το Αύριο.

Αυτό, που τα δείχνει ΟΛΑ!

Ξεβρακώθηκε από δέντρα μια περιοχή.

Επικίνδυνο;

Κι από πότε η προστασία μας έγινε μυστική;

Μάλωσα και με την γειτονιά.

Μάθετε να νοιάζεστε για την γειτονιά σας και μην κλείνεστε στα σπίτια σας...
Πολλά είπα.
Καληνύχτα!

Δε ΘΑ του περάσει, κανενουυυυυυού, ακόμα κι αν ήταν "προειδοποίηση".

...Που λέτε, τον Αι-Γιάννη θυμωμένο ΤΟΝ έχω δει!

ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, μόνο στην εικόνα που έχω δίπλα μου.

...Ας είναι επιεικής... με όσους έτρεχαν αργά, και κυρίως με τους αθώους, τα παραπλανεμένα παιδιά.
Οι μεγάλοι, δεν έχουμε ελαφρυντικά, τελείωσαν.


1 σχόλιο:

  1. Διευκρινίστηκε το θέμα του δέντρου.
    Ξεριζώθηκε, έπεσε μόνο του.
    Ευτυχώς, δεν υπήρχαν άνθρωποι από κάτω και αυτοκίνητα.
    Ένα μηχανάκι, μόνο, ο οδηγός δεν μπορούσε να πάει να δουλέψει, ειδοποίησε γνωστό του, ήρθε, έκοψε, απεγκλωβίστηκε, έφυγε, κι εγώ και κάποιοι γείτονες ψαχνόμασταν.
    Όχι, δεν ήταν κακό.
    Αρκεί που διευκρινίσθηκε.
    Σε λίγο δε θα υπάρχει ίχνος του, δρουν ομαδικά, σε ότι θα έκανε ο Δήμος, από Δευτέρα, αν τον ειδοποίησαν, δεν ξέρω.

    Δεν πειράζει, εμείς το φροντίζαμε, έτσι κι αλλιώς, φτωχός κόσμος, ας ζεστάνει μια νύχτα του χειμώνας μας, δικαίωμα των φτωχών.
    Έχω φώτο, μα δεν επείγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή