Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΜΑΣ. Πατήρ Ιωάννης ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ


ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΜΑΣ. Πατήρ Ιωάννης ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ

Λες ,κάποια μέρα θα σκεφτώ ,τα λάθη που έχω κάνει
Και θα τα διορθώσω!!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα εγώ θα βρω, όσους έχω πικράνει
Για να επανορθώσω!!!!!!!!

Λες, κάποια μέρα πως θα δω ,όσους έχω προδώσει
Συγνώμη να ζητήσω!!!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα σε όσους αγάπη ποτέ δεν είχα δώσει
Θα βρω και θα αγαπήσω!!!!!!!!

Λες ,κάποια μέρα καλύτερος σαν άνθρωπος θα γίνω
Μες την αγάπη!!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα σε αυτά που λέω θα επιμείνω
Όχι άλλα λάθη.!!!!!!!

Λες, κάποια μέρα φίλε μου, κάποια μέρα τον εαυτό σου θα ορίζεις
Μα πως θα υπάρχεις κι αύριο στο κάδρο της ζωής, πως το γνωρίζεις;

Πατήρ Ιωάννης 
ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ

ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ https://www.facebook.com/groups/12692...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου