Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Σημειώσεις:

* Μοιράζω άρθρα και στο Νο2, γιατί το Νο1 είναι υπερφορτωμένο στις ετικέτες.

* Τελευταίως φέρνω παραπομπές απ' το Φεις (όχι ολόκληρα τα άρθρα), είτε γιατί είμαι βιαστική, είτε γιατί οι σελίδες με εμποδίζουν στην αντιγραφή. Συνήθως διαγράφομαι απ' αυτές τις σελίδες, γιατί δεν ενδιαφέρονται επί της ουσίας του θέματος, αλλά μόνο για το οικονομικό τους κλικ και δε μ' αρέσει. Σέβομαι την δουλειά τους, αλλά κι εκείνες πρέπει να σέβονται τον εθελοντή, και κυρίως αυτά που "διδάσκουν". Διαγράφομαι επίσης, κι επειδή η αρχική μου έχει πολλές παρόμοιες ενημερώσεις, οπότε καλύπτομαι, είτε γιατί ενημερώνομαι απ' αυτές τις σελίδες με άλλο προφίλ, οπότε κερδίζω χρόνο.

*Πολλές φορές πετυχαίνω παρακλήσεις: "Προσευχηθείτε για τον Τάδε".
Προσεύχομαι αμέσως, είτε το φέρω εδώ, είτε όχι.

* Δεν είμαι "μιλημένη", δεν προωθώ συμφέροντα, είμαι ελευθέρας βοσκής, φέρνω ότι θέλω να κρατήσω, ότι πετύχω, ότι προλάβω, ότι με άγγιξε, με θύμωσε, έμαθα, κ.λ.π. Δεν προσηλυτίζω, ψάχνω να βρω τον δρόμο μου, ψαχτείτε μόνοι σας κι εσείς.
Υπάρχουν πολλά αδιέξοδα, με υπομονή προχωράμε για ξέφωτα, όπως τα εννοεί ο καθένας.

Υγ. Ήθελα να τα σημειώσω, φυσικά και μόνο για ενημέρωση των αναγνωστών μου.

Αυτά και ξανασυμπληρώνω, αν χρειαστεί. 3/9/17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου