Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Λες, κάποια μέρα φίλε μου, κάποια μέρα τον εαυτό σου θα ορίζεις Μα πως θα υπάρχεις κι αύριο στο κάδρο της ζωής, πως το γνωρίζεις;

ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΚΟΜΑ
ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Δεν πρέπει παιδιά μου να εμπιστευόμαστε το αύριο.
Το αύριο μπορεί να μην έρθει ποτέ. Και φαντάζομε η κάθε ψυχή που φεύγει θα κοιτά με πίκρα από ψηλά τις εκκρεμότητες που άφησε πίσω της όταν φυγει, 60 παντελόνια ,80 πουκάμισα, 50 φουστάνια κ.λ.π. {που τα περισσότερα δεν της έκαναν όσο ζούσε, που θα μπορούσαν να έχουν δοθεί εν ζωή σε κάποιους που τα είχαν ανάγκη, και να είχε ωφεληθεί η ψυχή αυτή από την πράξη αυτή.
Χρήματα και ακίνητα ,χωρίς κληρονόμο ή αποδέκτη, με τα οποία θα είχε αλλάξει την ζωή κάποιων φτωχών οικογενειών και η ίδια τώρα θα απολάμβανε το αποτέλεσμα μιας τέτοιας πράξεως.
Ζούμε στο σήμερα παιδιά μου. Το σήμερα είναι ο σωστός χρόνος που πρέπει να κάνουμε την διαφορά.
Με αφορμή την αλλαγή του έτους, σε λίγες ημέρες, ας κάνουμε έναν εσωτερικό απολογισμό, των πράξεων μας στον χρόνο που φεύγει, ας εντοπίσουμε τα λάθη μας και την κατάσταση που μας περιβάλει, και ας βάλουμε στόχο για το νέο έτος , να διορθώσουμε λάθη, να αλλάξουμε συμπεριφορά προς το καλύτερο, να επανορθώσουμε σε όσους δημιουργήσαμε πρόβλημα, να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.!!!!!!!!!!
………………………………………………………………………
ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ
Λες ,κάποια μέρα θα σκεφτώ ,τα λάθη που έχω κάνει
Και θα τα διορθώσω!!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα εγώ θα βρω, όσους έχω πικράνει
Για να επανορθώσω!!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα πως θα δω ,όσους έχω προδώσει
Συγνώμη να ζητήσω!!!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα σε όσους αγάπη ποτέ δεν είχα δώσει
Θα βρω και θα αγαπήσω!!!!!!!!
Λες ,κάποια μέρα καλύτερος σαν άνθρωπος θα γίνω
Μες την αγάπη!!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα σε αυτά που λέω θα επιμείνω
Όχι άλλα λάθη.!!!!!!!
Λες, κάποια μέρα φίλε μου, κάποια μέρα τον εαυτό σου θα ορίζεις
Μα πως θα υπάρχεις κι αύριο στο κάδρο της ζωής, πως το γνωρίζεις;
Πατήρ Φανούριος
ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, εσωτερικός χώρος
***

Σχ. Σύμπτωση. Κάτι παρόμοιο έγραφα σε μια πρόχειρη (ακόμα), ανάρτηση. "Σήμερα ζω, αύριο δε ζω". (που σημαίνει, κανένας μας δεν ξέρει, αν αύριο θα ζει.)

***

ΥΓ. Και προβληματίστηκα στις ετικέτες! Να και η απάντηση! Την βρήκα αμέσως, μετά!


***

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γένι
Φανούριος Ιερομόναχος
ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡ ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ
Κάποιοι από εσάς παιδιά μου με ρωτούν γιατί άλλαξε όνομα το προφίλ μου.
Είχα ενημερώσει πριν από κάποιες ημέρες, ότι έγινα Μοναχός και σε αυτές τις περιπτώσεις, λαμβάνει ο μοναχός νέο όνομα. Είναι σαν να γεννιέται ξανά και ξανά βαπτίζεται. Μια αναγέννηση πνευματική.
Βαδίζω πλέον με το όνομα Φανούριος.
Να είστε ευλογημένοι και πάντα περίεργοι. Διότι οι καιροί είναι πονηροί.
Την αγάπη μου.
Πάτερ Φανούριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου