Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Βρείτε μου έναν άνθρωπο ελεύθερο. Εδώ να μου τον φέρετε.

Βρείτε μου έναν άνθρωπο ελεύθερο. Εδώ να μου τον φέρετε. Να ζει με τη ψυχή μικρού παιδιού και να έχει ξεπεράσει τουλάχιστον τις τρεις πρώτες δεκαετίες της ζωής του. Να έχει νιο νιο και να ‘χει πήξει λίγο. Να μην υποκρίνεται. Βρείτε τον μου αυτόν τον άνθρωπο και από εμένα ό,τι θέλετε, αρκεί για μια φορά στη ζωή μου να ζήσω ένα θαύμα. Ένας άνθρωπος ελεύθερος. Ελεύθερος. Αποτοξινωμένος απο κλουβιά, απεγκλωβισμένος απο ταμπέλες συμβατικές και άκυρες, άκαιρες κρίσεις. Ένας άνθρωπος ειλικρινής. Με την πάρτη του, με τα «λάθη» του και τα στραβά του, με τη μούρη του, με τη ζωή του όλη. Υπάρχει????
Ναι υπαρχει...και ειναι ο πατερ Γεωργιος Δελικωστας.....αυτο δεν τους αρεσει εεεεεε .???......μα αυτο αρεσει σε ολους εμας.....
 — μαζί με George Delikostas.


Σχόλιο.
Μα την αλήθεια μου, δεν την καταλαβαίνω αυτή την Πίστη!
Προσπαθώ να την καταλάβω, αδύνατον!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου