Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Πατερικά μηνύματα

Ο Ιησους πριν την ωρα της Σταυρωσης Του γνωριζε οτι ακολουθει η Ανασταση Του... Εχοντας γνωρισει τον Θεο Πατερα εχει απολυτη εμπιστοσυνη στο θελημα- σχεδιο Του...και ομως λυγιζει στον κηπο της Γεσθημανη, κλαιει, διαμαρτυρεται, απορει για την εγκαταλειψη που νιωθει ως ανθρωπος! Ακομη κι Εκεινος δυσκολευεται να καταλαβει...
Να γιατι το μυστηριο της πιστης, της απολυτης εμπιστοσυνης μας στον Θεο ειναι "μυστηριο"! Δεν ειναι ευκολο,απλο,κατανοητο... Ο "πατος" της αποτυχιας μας εξο
υθενωνει, ξεριζωνει την καρδια, μας πικραινει τη γευση,μας θολωνει τη ματιά... Δεν ακουμε, δεν αντιλαμβανομαστε,βυθιζομαστε... Ολος ο κοσμος γυρω μας ειναι εναντιον μας, μας μισουν! Η απολυτη αδυναμια, ο φοβος γινεται φρικη, τρομος, μυριζει κολαση...
Η ωρα της επιλογης εφτασε: θα συνεχισω να πιστευω στις δυναμεις μου η θα εγκαταλειφθω στα χερια του Θεου; Ποσο δυσκολη ειναι αυτη η δευτερη επιλογη;! Σκεψεις, αποριες, διαφωνιες, αμφισβητηση, αγανακτηση! Ανυπομονησια, κουραση,απογοητευση! Θυμος και οργη αλλα και φοβος Θεου...και αν κανω εγω λαθος; Αν υπαρχει Θεος;...
Ειναι η ωρα της εγκαταλειψης στα χερια του Θεου, η αφεση των αμαρτιων μας, η δικαιωση της παρουσιας Του στη ζωη μας! Νιωθουμε την θερμη της αγαπης Του, τα δακρυα μας γαληνευουν την ψυχη, το μυαλο καθαριζει, η καρδια ζεσταθηκε και παλι...
Οχι, δεν πρεπει να ξεχασω αυτο που εζησα!! Ναι, να γινομαι καθημερινα μαρτυρας της αγαπης Του, με τον λογο μου, τις σκεψεις μου και τις πραξεις μου! Του το οφειλω...

Οσοι, εχουμε ζησει τετοιες στιγμες, Του το οφειλουμε...!!!
Φωτογραφία του χρήστη Πατερικά μηνύματα.
40

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου